Nabiramo prijave
Nabiramo prijave
Nabiramo prijave
Nabiramo prijave
Nabiramo prijave
Nabiramo prijave
Nabiramo prijave
Nabiramo prijave
Nabiramo prijave
Za Namibijo skoraj vsak, ki je bil že tam, ustreli, da je to najlepša dežela na svetu. Bocvana je skriti raj s prekrasnimi parki (Chobe) in delto reke Okavango. Viktorijini slapovi v Zimbabweju/Zambiji pa veljajo za ene najlepših na svetu, kjer je vsak dan kaj norega za početi.
Ampak kaj je tisto, kar tako zadane, tako prevzame na tej poti? Rekli bi, da brezmejna neskončnost, mama Afrika, ter plemena, kot so Himbe in Bušmani - Sani (kjer tudi prespimo).
Za ljubitelje puščav je tu ena najlepših, z najvišjimi sipinami na svetu: puščava Namib. Tako drugačna, da ji rečejo kar planet Namib. Safari v Etoshi velja za enega najboljših, kar jih je. Bocvana je manj znana, a prav to jo dela čarobno: reka Okavango ima svojo delto sredi puščave, po kateri se zapeljemo z drevaki, reka Chobe pa je polna življenja na in v vodi. Zimbabve/Zambija pa sta znana po Viktorijinih slapovih, raftingu, bungeeju, kopanju nad slapovi (Devil's Pool) in safariju, kjer se sprehajamo z levi. Slapove si lahko ogledate tudi z zambijske strani.
Na pot odidemo z za kemping polno opremljenimi jeepi (tudi udobni šotori na strehi, ponavadi Toyota Hilux), ki jih najamemo v Windhoeku. Ti nam dajejo popolno svobodo in fleksibilnost pri odkrivanju dežel, ugodje (po štirje v avtu, v izjemnih primerih kak avto s 5imi potniki), predvsem pa pravi občutek avanture ter tisto najpomebnejše: z njimi smo dovolj hitri, da si res lahko pogledamo vse, kar je v programu po Namibiji, Bocvani in Zimbabveju/Zambiji. Ter imamo dovolj časa, da se popoldne skopamo v bazenčkih in spijemo kako pijačko.
Za vsak avto potrebujemo dva voznika, torej ti ni potrebno voziti, če ne želiš. Ponavadi je namreč voznikov več kot dovolj.
Trasa poti: Windhoek - Sesriem - puščava Namib - Walvis Bay / Swakopmund in quadbajki - kajakiranje med tjulnji - Spitzkoppe in bušmanske slikarije - obisk Himb in druženje z njimi - farma gepardov - park Etosha in safariji - Bušmani v Namibiji - safari v privat parku - Ghanzi in Bušmani - prelet delte reke Okavango (fakultativa) in z drevaki po delti reke Okavango - Kasane in top safari po reki Chobe in v parku Chobe - Victoria Falls/Livingstone in slapovi, hoja z levi, bungee (fakultativa), rafting (fakultativa), prelet slapov s helikopterjem (fakultativa), ogled slapov, kopanje v Devil's poolu (fakultativa, ko vodostaj to omogoča, ponavadi od poznega avgusta dalje).
Na pot se bomo odpravili z jeepi Toyota Hilux, s po štirimi osebami v avtu (v avtu vodje potovanja ali na posebno željo/izjemoma je lahko tudi 5 oseb v avtu). Najamemo jih v Namibiji in jih bomo vozili sami, po levi strani. Skoraj na celi poti bomo kempirali. Vso kemping opremo bomo najeli v Windhoeku, vključno s šotori na strehi in nekaj hladilniki. Vsak večer bo piknik, ki ga bomo pripravili sami. Vsak avto bo po 2-3 dni dežuren ter tako poskrbel za nakupe, zajtrk, malico in večerjo. Verjemite, da je beolje 2 dni kuhati za celotno skupino, kot pa vsak dan samo zase (v tem primeru nimaš nobenega popoldneva frej).
Let v Windhoek, kjer sledi nabava in prenočimo v Windhoeku.
Sledi rdeča puščava Namib, okoli Sesriema, do Sossusvleija. Najlepši konci Namibije. Tudi iz zraka, saj puščavo panoramsko preletimo.
Premik v Walvis Bay– pojanje s quadbajki (štirikolesni motorji) po puščavi.
Nadaljujemo do kolonije tjulnjev, ki jih obiščemo s kajaki.
Vožnja do Spitzkoppeja, kjer kempiramo pod mogočnimi rdečimi boulderji in malo odtrekamo (kamniti most, slikarije Bušmanov, razgledi).
Potem pa spat k rdečekožim Himbam, kjer nam v avtentičnem okolju predstavijo svoje tradicionalno življenje in kulturo.
Na privatni farmi obiščemo še geparde in se z njimi slikamo.
Sledi safari v najbolj znanem parku vNamibije, v parku Etosha. Popoldne že prvič lovimo živali v objektive. To počnemo potem še dva dneva.
Obisk Bušmanov (pleme San) na namibijski ali bocvanski strani in ogled njihovega tradicionalnega načina lova in nabiranja. Nočitev.
Krog zaključimo v Windhoeku in gremo dalje naslednji dan v Ghanzi, k Bušmanom.
Od Ghanzija premik do Mauna, kjer lahko preletite delto reke Okavango (fakultativa).
V Maunu bomo naslednji dan šli na izlet z drevaki (mokoro trip) po delti reke Okavango.
Premik v Kasane, kjer prespimo v kempu. Zjutraj gremo še na jutranji safari v parku Chobe (z jeepi), popoldne pa naredimo izlet z ladjico po reki Chobe, kar bo eden najlepših safarijev sploh. Park velja za enega najgosteje naseljenih (sloni, levi, hipoti). Ponovno prespimo v kempu.
Oddaja avtov in transfer na Viktorijine slapove, v Zimbabve ali pa na zambijsko stran. Tu si jih najprej ogledamo, potem pa gremo naslednji dan na hojo z levi, popoldne pa lahko že začnete s fakultativami in enako naslednji dan: peš safari (fakultativa), rafting (fakultativa), bungee (fakultativa), helikopterski prelet nad slapovi (fakultativa),... Hoja z levi in ogled slapov so del programa, kar pa ne pomeni, da moraš na oboje iti. Ta dva stroška sta zajeta v programske stroške, za fakultative pa je potrebno doplačilo (to pomeni še dodaten denar v USD vzeti od doma).
Od fakultativ toplo priporočamo:
-prelet slapov s helikopterjem,
-Devil's Pool in
-rafting.
To troje je res nepozabno doživetje, vsak izlet pa stane okoli 110-140 EUR.
Slapove si lahko namesto kakega izleta en dan pogledaš tudi z zambijske strani. V tem primeru lahko ta dan skočiš še na Devil's Pool ali pa pogledat nosoroge. Vsi ti izleti so, kot že zgoraj omenjeno, fakultativne narave.
Nočitve: 6x spimo v hostlu brez lokalne kategorizacije, s preprostim zajtrkom. Vse ostale nočitve šotorimo v kempih, kjer je na voljo tuš in vece (razen pri plemenih, torej 2x).
Prevozi, zavarovanje: Čaka nas dobrih 4000 kilometrov vsemogočih cest, predvsem makadama. Avtomobile najamemo in jih vozimo sami (priporočamo vsaj 2 voznika na avto). Zato tu opozarjamo na previdnost pri vožnji. Vozi se po levi. Pri rentacaru naj opozorimo, da agencije v Namibiji ne ponujajo celostnega zavarovanja, saj se npr. sklopka, podvozje, odbijači, dodatna oprema (šotori na strehi, hladilnik v avtu, kemping oprema,...) ne dajo zavarovati. V primeru, da se nesreča zgodi, in da je kriv voznik, je potrebno pokriti celotno nastalo škodo, V primeru dostave novega avta, pa tudi dostavo (če je voznik vozil izven navedenih pravil v pogodbi) ter znesek najema novega avta od dneva nesreče dalje. Polica/zavarovanje velja za hitrosti do 80 km/h na makadamskih cestah, kjer so formalne omejitve in hitrosii po zakonu lahko višje. To so dejstva, ki veljajo za vse rentacar agencije v Namibiji. Mi jih tu iz pogodbe le nekaj navajamo v vednost za vse.
Program priporočamo tistim, ki si želijo popotniškega načina odkrivanja sveta.
22 dni
V spomladanskih mesecih je ponavadi preveč vode v reki Zambezi. Zato raftinga praviloma ni moč izpeljati, enako pa velja tudi za Devil's Pool na zambijski strani (šele nekje od avgusta dalje se oboje dela).
Cena zajema:
-delež za organizacijo in spremstvo na potovanju (aranžma) pri najmanj 15 prijavljenih (650 EUR oz. 610 EUR za naše stare stranke);
-stroške po programu, ki se jih plačuje sproti na potovanju, ali pa delno vnaprej, v kolikor je tako s strani lokalnega ponudnika storitev zahtevano (1.800 EUR) in so izračunani v primeru polne skupine: najem avtomobilov ob njihovi polni zasedenosti z vso kemping opremo in makismalnim možnim zavarovanjem pri izbranem izvajalcu te storitve (pogodba o najemu), stroški hrane in pijače, ko taborimo, bencin, nastanitve, izleti (razen fakultativ), lokalni vodiči, dovoljenja in vstopnine.
Letalska karta je 850 EUR ob dovolj zgodnji prijavi/potrditvi skupine.
Ob prijavi se plača tudi prijavnino (20 EUR/osebo). V kolikor odhoda ne potrdimo, jo v celoti povrnemo.
Letalska karta se ne plača nam, ampak zunanjemu partnerju / agenciji, ki karte izda. Karto do destinacije in nazaj bomo poslali v plačilo ob potrditvi potovanja, lahko pa si jo potnik takrat poišče tudi sam.
Letalska karta formalno ni zajeta v ceno aranžmaja. Pravno formalne obveznosti in pravice iz nakupa letalske karte so med potnikom in agencijo, ki karto izda in kamor jo potnik plača.
Enako velja za prevoz do/z letališča.
Letalske karte v poletnih terminih in za novo leto so vsaj 200 EUR dražje, pa še to le, če se prijavite skoraj leto dni vnaprej. Zato priporočamo čimprejšnjo prijavo.
Nočitve: 6x spimo v hostlu brez lokalne kategorizacije, s preprostim zajtrkom. Vse ostale nočitve šotorimo v kempih, kjer je na voljo tuš in vece (razen pri plemenih, torej 2x).
Prevozi, zavarovanje: Čaka nas dobrih 4000 kilometrov vsemogočih cest, predvsem makadama. Avtomobile najamemo in jih vozimo sami (priporočamo vsaj 2 voznika na avto). Zato tu opozarjamo na previdnost pri vožnji. Vozi se po levi. Pri rentacaru naj opozorimo, da agencije v Namibiji ne ponujajo celostnega zavarovanja, saj se npr. sklopka, podvozje, odbijači, dodatna oprema (šotori na strehi, hladilnik v avtu, kemping oprema,...) ne dajo zavarovati. V primeru, da se nesreča zgodi, in da je kriv voznik, je potrebno pokriti celotno nastalo škodo, V primeru dostave novega avta, pa tudi dostavo (če je voznik vozil izven navedenih pravil v pogodbi) ter znesek najema novega avta od dneva nesreče dalje. Polica/zavarovanje velja za hitrosti do 80 km/h na makadamskih cestah, kjer so formalne omejitve in hitrosii po zakonu lahko višje. To so dejstva, ki veljajo za vse rentacar agencije v Namibiji. Mi jih tu iz pogodbe le nekaj navajamo v vednost za vse.
Pri skupinah 8-10 potnikov, vzamemo dodatnih 125 EUR za organizacijo in vodenje.
Pri skupinah 11-12 potnikov, vzamemo dodatnih 85 EUR za organizacijo in vodenje.
Pri skupinah 13-14 potnikov, vzamemo dodatnih 65 EUR za organizacijo in vodenje.
V stroške ni zajeto: stroški viz, fakultativnih izletov (npr: prelet delte reke Okavango z letalom cca 140 EUR, helikopterski prelet Viktorijinih slapov cca 120 EUR, bungee z mosta med Zimbabvejem in Zambijo cca 100 EUR, Devils' Pool na Viktorijinih slapovih na zambijski strani cca 110 EUR, rafting po reki Zambezi cca 120 EUR), stroški extra hrane in pijače (ko jemo v restavracijah, dodatna pijača v kempih na šanku in alkohol), podkupnin in ostali individualni stroški.
Razen, če je v programu drugače omenjeno.
Od fakultativ na Viktorijinih slapovih ali v Bocvani mi priporočamo:
-prelet slapov s helikopterjem,
-Devil's Pool in
-rafting.
To troje je res nepozabno doživetje, vsak izlet pa stane od 110 EUR.
Ceno za organizacijo in spremstvo 650 EUR (610 EUR za naše stare stranke) vplačaš v dveh obrokih:
200 EUR se vplača ob rezervaciji kot prvi del obroka za potovanje (z njimi si zagotoviš mesto v skupini, mi pa ob minimalnem številu vplačanih zagotovimo odhod; v primeru, da ne zberemo dovolj prijav, akontacijo v celoti povrnemo). Razliko do polne cene za organizacijo in spremstvo ter ostale vnaprej plačane stroške se plača najkasneje 90 dni pred odhodom oz. ob potrditvi potovanja.
Na letalu je prostora za največ 20 kilogramov prtljage na osebo (plus osebna prtljaga). Zato skrbna priprava le najnujnejšega ni odveč. V pomoč ti podajamo listo potrebnih stvari, ki naj se znajdejo v potovalki ali nahrbtniku.
Čaka nas veliko vožnje z jeepi (Toyote Hillux) v katerih bo toplo. Noči pa so lahko neverjetno mrzle. In kratke. Temperature bodo okoli 20-30, ponoči sem in tja tudi manj kot 5 stopinj.
Zlato pravilo: Spokamo za 3 dni, vmes v kempih peremo, potem pa to nosimo en teden.
V potovalki naj se znajdejo (nekaj od tega dajte tudi nase):
Pusti doma predsodke, slabo voljo, tečne partnerje, uhane, zlate ogrlice, dragocene ure, lepe čeveljce, hlače zlikane na rob in ostale nepomembne reči. Ne pozabi pa na kup dobre volje in jeklene živce!
ShaPPa
Trenutno ni mnenj potnikov za to potovanje.