Namibija L je namenjena malo bolj pustolovskim popotnikom, ki vedo, da je za večjo pustolovščino in bolj pristna doživetja potrebno še malo bolj trpeti.
Za Namibijo skoraj vsak, ki je bil že tam, ustreli, da je to najlepša dežela na svetu.
Ampak kaj je tisto, kar tako zadane, tako prevzame v Namibiji? Rekli bi, da brezmejna neskončnost, mama Afrika, ter plemena, kot so Himbe in Bušmani - Sani (pri obeh ljudstvih tudi prespimo).
Za ljubitelje puščav je tu ena najlepših, z najvišjimi sipinami na svetu: puščava Namib. Tako drugačna, da ji rečejo kar planet Namib. Po sipinah se bomo med drugim zapeljali tudi na štirikolesnih motorjih. S kajaki pa gremo na robu puščave kar med tjulnje. Gorovje Spitzkoppe velja za kraj s prav posebno energijo in lepoto rdečih boulderjev, safari v Etoshi pa za enega najboljših, kar jih je. Obiskalil bomo pleme Himb, kjer si bomo v njihovi lokalni vasi postavili šotore, spoznali njihovo kulturo in življenje ter se družili z njimi pozno v noč.
Slapovi Epupa so največji in najglomaznejši slapovi v Namibiji, na meji z Angolo. Tu preživimo en cel dan, v pokrajini, ki ji vladajo razna plemena (nekatera obiščemo), predvsem pa Himbe.
Potem bomo skupaj pobožali in morda tudi nahranili geparde na eni izmed privatnih namibijskih farm.
Za slovo od Namibije pa še poslovilna fešta pri Bušmanih [[$topShitFlag]], ki nam bodo predstavili svoj kulturo in način življenja (nabiralstvo in lov).
Na pot odidemo z za kemping polno opremljenimi jeepi (tudi udobni šotori na strehi, ponavadi Toyota Hilux), ki jih najamemo v Windhoeku. Ti nam dajejo popolno svobodo in fleksibilnost pri odkrivanju dežele, ugodje (po štirje v avtu, izjemoma po 5), predvsem pa pravi občutek avanture ter tisto najpomebnejše: z njimi smo dovolj hitri, da si res lahko pogledamo vse, kar je v programu po Namibiji. Ter imamo dovolj časa, da se popoldne skopamo v bazenčkih in spijemo kako pijačko.
Za vsak avto potrebujemo enega do dva voznika, torej ti ni potrebno voziti, če ne želiš. Ponavadi je namreč voznikov dovolj.
Trasa poti: Windhoek - Sesriem - puščava Namib - Walvis Bay / Swakopmund in quadbajki - kajakiranje med tjulnji - Spitzkoppe _Twyfelfontein in slikarije Bušmanov - Palmwag (puščavski sloni) - Himbe - Epupa slapovi in ljudstva okoli njih - gepardi - park Etosha in safariji – meteor v Grotfonteinu – Bušmani - Windhoek
Na pot se bomo odpravili z jeepi Toyota Hilux, s po štirimi osebami v avtu (v avtu vodje potovanja ali na posebno željo/izjemoma je lahko tudi 5 oseb v avtu). Najamemo jih v Namibiji in jih bomo vozili sami, po levi strani. Skoraj na celi poti bomo kempirali. Vso ostalo kemping opremo bomo najeli v Windhoeku, vključno s šotori in nekaj hladilniki. Vsak večer bo piknik, ki ga bomo pripravili sami. Vsak avto bo po 2 dni dežuren (verjemite, da je bolje dva dni za vse kuhati, kot vsak dan samo zase, ker potem nimaš nobenega popoldneva prostega!) ter tako poskrbel za nakupe, zajtrk, malico in večerjo. Avtomobili nam dajejo fleksibilnost in občutek prave avanture, ki ga je nemogoče nadmoestiti s kakršnikolim drugačnim lagodjem.
Let v Windhoek, kjer sledi nabava in prenočimo v Windhoeku.
Sledi rdeča puščava Namib, okoli kanjona Sesriem, do Sossusvleija. Najlepši konci Namibije. Tudi iz zraka, saj puščavo panoramsko preletimo.
Premik v Walvis Bay / Swakopmund – pojanje s quadbajki (štirikolesni motorji) po puščavi. Izlet s kajaki med tjulnje na rtu pred Walvis Bayem.
Nadaljujemo v najlepši naravni kemp, do Spitzkoppeja, kjer taborimo pod mogočnimi rdečimi boulderji in se malo sprehodimo po kremenčkovi pokrajini.
Premik proti Twyfelntoeinu, kjer se seznanimo z bušmanskimi slikarijami v največji zbiriki l -teh na prostem v Namibiji.
Potem pa na pot proti ljudstvu Himb, kjer ob njihovi vasi postavimo šotore in prespimo. Tu nam bodo v svojem avtentičnem okolju predstavili svoje tradicionalno življenje, običaje in kulturo. Morda pa se razvije tudi nepozabna feštica.
Ogled slapov Epupa in obisk nekaj ljudstev, ki živijo na sušnatem področju meje z Angolo.
Na poti v Etosho se ustavimo na privatni farmi, kjer obiščemo geparde; če pridemo dovolj zgodaj popoldne pogledamo, kako jih hranijo. Se pa slikamo z udomačenimi gepardi.
Sledisafari v najbolj znanem parku vNamibije, v parku Etosha. Popoldne že prvič lovimo živali v objektive.
Premik preko enega redkih jezer v Namibiji in Grotfonteina, kjer si ogledamo enega največjih meteoritov, ki je padel na zemljo.
Potem pa naprej do Bušmanov, ki nam pokažejo, kako so živeli, preden so jih izrinili iz puščave Kalahari na obrobja mest. Ženske nam pokažejo nabiralstvo in kaj vse je moč najti v puščavi, moški pa nam pokažejo, kako se lovi. V vasi pri Bušmanih tudi prespimo in imamo poslovilno feštico.
Vožnja do Windhoeka, večerja divjačisnkega mesa in nočitev. Naslednji dan pa let v Evropo in smo doma.
Nočitve: 3x spimo v hostlu brez lokalne kategorizacije. Vse ostale nočitve šotorimo na strehi avtomobilov, v kempih, kjer je tuš in vece. Razen, ko obiščemo plemena (2x).
Prevozi: Čaka nas 4.000 kilometrov vsemogočih cest, predvsem makadama. Avtomobile najamemo in jih vozimo sami (priporočamo vsaj 2 voznika na avto). Zato tu opozarjamo na previdnost pri vožnji. Vozi se po levi. Pri rentacaru naj opozorimo, da agencije v Namibiji ne ponujajo celostnega zavarovanja, saj se npr. sklopka, podvozje, odbijači, dodatna oprema (šotori na strehi, hladilnik v avtu, kemping oprema,...) ne dajo zavarovati. V primeru, da se nesreča zgodi, in da je kriv voznik, je potrebno pokriti celotno nastalo škodo, V primeru dostave novega avta, pa tudi dostavo (če je voznik vozil izven navedenih pravil v pogodbi) ter znesek najema novega avta od dneva nesreče/dostave dalje. Polica/zavarovanje velja za hitrosti do 80 km/h na makadamskih cestah, kjer so formalne omejitve in hitrosii vožnje lahko po zakonu višje. To so dejstva, ki veljajo za vse rentacar agencije v Namibiji. Mi jih tu iz pogodbe le nekaj navajamo v vednost za vse.
Program priporočamo tistim, ki si želijo popotniškega načina odkrivanja sveta.
14 dni
Cena zajema:
-delež za organizacijo in spremstvo na potovanju (aranžma) pri najmanj 15 prijavljenih (540 EUR oz. 500 EUR za naše stare stranke);
-stroške po programu, ki se jih plačuje sproti na potovanju, ali pa vnaprej, v kolikor je tako s strani lokalnega ponudnika storitev zahtevano (1.050 EUR) in so izračunani v primeru polne skupine: najem avtomobilov ob njihovi polni zasedenosti z vso kemping opremo in maksimalnim možnim zavarovanjem pri izbranem izvajalcu te storitve (pogodba o najemu), stroški hrane in pijače ko taborimo, bencin, nastanitve, izleti (prelet sipin, kajaki, quadi), lokalni vodiči, dovoljenja in vstopnine.
Letalska karta je 850 EUR ob dovolj zgodnji prijavi/potrditvi skupine.
Ob prijavi se plača tudi prijavnino (20 EUR/osebo). V kolikor odhoda ne potrdimo, jo v celoti povrnemo.
Letalska karta se ne plača nam, ampak zunanjemu partnerju / agenciji, ki karte izda. Karto do destinacije in nazaj bomo poslali v plačilo ob potrditvi potovanja, lahko pa si jo potnik takrat poišče tudi sam.
Letalska karta formalno ni zajeta v ceno aranžmaja. Pravno formalne obveznosti in pravice iz nakupa letalske karte so med potnikom in agencijo, ki karto izda in kamor jo potnik plača.
Enako velja za prevoz do/z letališča.
Letalske karte v poletnih terminih in za novo leto so vsaj 200 EUR dražje, pa še to le, če se prijavite skoraj leto dni vnaprej. Zato priporočamo čimprejšnjo prijavo.
Nočitve: 3x spimo v hostlu brez lokalne kategorizacije, s preprostim zajtrkom. Vse ostale nočitve šotorimo na strehi avtomobilov, v kempih, kjer je tuš in vece. Razen, ko obiščemo plemena (2x).
Prevozi: Čaka nas 4000 kilometrov vsemogočih cest, predvsem makadama. Avtomobile najamemo in jih vozimo sami (priporočamo vsaj 2 voznika na avto). Zato tu opozarjamo na previdnost pri vožnji. Vozi se po levi. Pri rentacaru naj opozorimo, da agencije v Namibiji ne ponujajo celostnega zavarovanja, saj se npr. sklopka, podvozje, odbijači, dodatna oprema (šotori na strehi, hladilnik v avtu, kemping oprema,...) ne dajo zavarovati. V primeru, da se nesreča zgodi, in da je kriv voznik, je potrebno pokriti celotno nastalo škodo, V primeru dostave novega avta, pa tudi dostavo (če je voznik vozil izven navedenih pravil v pogodbi) ter znesek najema novega avta od dneva nesreče/dostave dalje. Polica/zavarovanje velja za hitrosti do 80 km/h na makadamskih cestah, kjer so formalne omejitve in hitrosii vožnje lahko po zakonu višje. To so dejstva, ki veljajo za vse rentacar agencije v Namibiji. Mi jih tu iz pogodbe le nekaj navajamo v vednost za vse.
Pri skupinah 8-10 potnikov, vzamemo dodatnih 120 EUR za organizacijo in vodenje.
Pri skupinah 11-12 potnikov, vzamemo dodatnih 90 EUR za organizacijo in vodenje.
Pri skupinah 13-14 potnikov, vzamemo dodatnih 70 EUR za organizacijo in vodenje.
V stroške ni zajeto: viza (80 EUR + 20 EUR za urejanje in stroške kurirja), stroški extra hrane in pijače (enkrat gremo v restavracijo, dodatna pijača v kempih na šanku in alkohol), podkupnin in ostali individualni stroški.
Razen, če je v programu drugače omenjeno.
Ceno za organizacijo in spremstvo 540 EUR (500 EUR za naše stare stranke) vplačaš v dveh obrokih:
200 EUR se vplača ob rezervaciji kot prvi del obroka za potovanje (z njimi si zagotoviš mesto v skupini, mi pa ob minimalnem številu vplačanih zagotovimo odhod; v primeru, da ne zberemo dovolj prijav, akontacijo v celoti povrnemo). Razliko do polne cene za organizacijo in spremstvo ter ostale vnaprej plačane stroške se plača najkasneje 90 dni pred odhodom oz. ob potrditvi potovanja.
Na letalu je prostora za največ 20 kilogramov prtljage na osebo (plus osebna prtljaga). Zato skrbna priprava le najnujnejšega ni odveč. V pomoč ti podajamo listo potrebnih stvari, ki naj se znajdejo v potovalki ali nahrbtniku.
Čaka nas veliko vožnje z jeepi (Toyote Hillux) v katerih bo toplo. Noči pa so lahko neverjetno mrzle. In kratke. Temperature bodo okoli 20-30, ponoči sem in tja tudi manj kot 5 stopinj. Sploh so meseci od parila do avgusta bolj hladni in taki so tudi večeri na namibijski planoti.
Zlato pravilo: Spokamo za 3 dni, vmes v kempih peremo, potem pa to nosimo en teden!
V potovalki naj se znajdejo (nekaj od tega dajte tudi nase):
Pusti doma predsodke, slabo voljo, tečne partnerje, uhane, zlate ogrlice, dragocene ure, lepe čeveljce, hlače zlikane na rob in ostale nepomembne reči. Ne pozabi pa na kup dobre volje in jeklene živce!
ShaPPa
Trenutno ni mnenj potnikov za to potovanje.